Ratkaisuja, jos ApowerUnlock ei tunnista iPhonea/iPadia

ApowerUnlock on ammattimainen työkalu, jonka avulla avata iPhone/iPad ja jopa Apple ID lukitus. Toisinaan ApowerUnlock ei kuitenkaan löydä tai tunnista iPhone/iPad-laitetta, ja laitteen yhdistäminen tietokoneeseen ei onnistu. Tämä opas esittää, miten korjata ongelma, jos ApowerUnlock ei löydä iPhonea/iPadia.

Lataa

Apu ongelmaan, kun ApowerUnlock ei löydä iPhonea/iPadia

Tarkista ensin, että iTunes löytää iPhonen/iPadin. Yhdistä vain laite tietokoneeseen USB-johdolla ja avaa sitten iTunes tietokoneella. Jos iTunes ei löydä laitettasi, ei myöskään ApowerUnlock tunnista iPhonea/iPadia. Tässä tapauksessa sinun tulee korjata ongelma iPhonen/iPadin tunnistamiseksi ensin iTunes-sovelluksen kautta tietokoneellasi, jonka jälkeen myös ApowerUnlock löytää iPhonen/iPadin.

Tarkista USB-johto ja USB-liitin.

Varmista, että tietokoneeseen liittämiseen käyttämäsi USB-johto on hyvässä kunnossa. Tarkista myös, että USB-liitin toimii kunnolla, koska liittimen viallisuus tai jos johtoa ei ole liitetty kunnolla, voi johtaa ongelmiin yhteyttä luodessa.

Tarkista USB-johto ja USB-liitin

Kokeile käyttää toista tietokonetta iOS-laitteesi yhdistämiseksi.

Jos iTunes tunnistaa iOS-laitteesi toisella tietokoneella, voi ongelma piillä ensin käyttämässäsi tietokoneessa.

Kokeile käyttää toista tietokonetta

Tarkista tarvittavien komponenttien olevan käytössä.

Ole hyvä ja varmista, ovatko iTunesiin liittyvät komponentit “Apple-mobiililaite” ja “Bonjour”-palvelu aktivoituneet käynnistäessäsi tietokoneen.

  • Paina vain “Windows + R”, syötä sitten “services.msc” löytääksesi “Apple-mobiililaite” ja “Bonjour”-komponentit.

    Tarkista tarvittavien komponenttien

  • Napsauta hiiren oikealla painikkeella “Apple-mobiililaite” ja “Bonjour”-palvelua nähdäksesi ovatko ne käytössä. Niiden ollessa pois käytöstä, saat ne päälle napsauttamalla “Aloita”.

    “Bonjour”-palvelua

Poista iTunes-asennus ja asenna se uudelleen.

Poistaaksesi iTunes-asennuksen onnistuneesti kokonaisuudessaan, siirry kohtaan “Hallintapaneeli”, etsi vastaavat Apple-komponentit, mukaan lukien iTunes, Apple-ohjelmistojen päivitys, Bonjour, Apple-mobiililaitetuki, Apple-sovellustuki, ja napsauta kutakin hiiren oikealla painikkeella asennuksen poistamiseksi. Poistettuasi iTunes-asennuksen kokonaisuudessaan, käynnistä tietokone uudelleen ja asenna iTunes-ohjelmisto uudestaan.

Poista iTunes-asennus

Voit ladata iTunesin alla olevien linkkien avulla.

Windows 64-bit
Windows 32-bit

Asennettuasi oikean iTunes-version, voit yhdistää iPhonen/iPadin uudelleen tietokoneeseen ja ApowerUnlock tunnistaa laitteesi. Tämän jälkeen voit aloittaa iPhone/iPad-laitteesi lukituksen avaamisen.

Lataa

Arvostelut:4.3 /5(perustuu 12 Arvostelut)Kiitos arvioinnistasi!
Kirjoittanut:Jussi LaurilasijaintiinApowerUnlock.Viimeksi päivitetty 03-09-2019

Jätä kommentti

Kirjoita nimesi!
Kirjoita arvion sisältö!

Kommentti (0)

Käyttöopas

Ratkaisuja, jos ApowerUnlock ei tunnista iPhonea/iPadia

Lataa

Pidät siitä varmasti!

new
Tuki
Jaa
Arvostelu
Kommentti
Takaisin ylös